אל תתקשרו אלי, לא מעוניין להגיע אליכם.

לחץ לפרטי כותב המאמר

טכנאי מחשבים רבים חווים את הבעיה הזאת, מתקשרים אנשים לתיקון מחשב ושאומרים להם 250 ₪ (כולל מע"מ דרך אגב) הם לא מעוניינים, הרי כל הזמן בתוכנית של חיים הכט 250 ₪ לביקור נחשב צדיק אז למה אנשים לא מוכנים לשלם לטכנאי מחשבים 250 ₪ ולטכנאי מקררים או מזגנים ישלמו גם כפול?

13/11/2016

חשוב לציין שהתופעה בד"כ אצל אנשים פרטיים ולא אצל לקוחות עסקיים ולכן בטלפון אני אומר מראש, אני גובה 250 ₪ להגעה, כן סידרתי לא סידרתי זה לא משנה, הגעתי, מגיע לי 250 ₪ כולל מע"מ.

אז למה זה קורה אצל לקוחות פרטים ולא אצל לקוחות עסקיים.

לקוח עסקי צריך שלושה דברים שאני והוא יכולים להסתדר פיקס, הראשון, מענה מיידי לכל בעיה, השני הוא מוכן לשלם (לא הרבה אבל מוכן), והשלישי הוא רוצה עבודה מקצועית, בניגוד ללקוח הפרטי שיש לו בעיה הוא יכול לדחות אותה גם בחצי שנה עד שיגיע הבן דוד שמבין, לגבי התשלום, המדפסת לא עובדת? למה לשלם 250 ₪ ? לא דחוף שוב נחכה שהחבר או הבן דוד שמבינים יגיעו (ריקי תזמיני את דוד לקפה יש לי בעיה במחשב), והדבר שהכי חשוב זה הדבר השלישי, בעסק אנשים מחפשים מקצוענים, יש לי לקוחות שלא נותנים לילדים שלהם לגעת במחשב ורק לטכנאי מוסמך עם ניסיון, למה אתם שואלים? בגלל החשיבות של החומר, אלא שלושת המרכיבים שגורמים לזה שלקוח עסקי הוא לקוח טוב, לקוח פרטי הוא פשוט לא כדאי.

כמובן כל זאת בלי לספר על כל שלקוח עסקי נותן עבודה 2-12 פעמים בשנה ולקוח פרטי פעם אחת במקרה הטוב.

אז לקוחות פרטיים אל תתקשרו אלי, לא מעוניין להגיע אליכם.

ואם כבר פתחתי פה אז עד הסוף, הגעה לתיקון דחוף בלילה מתחיל ב400 ₪, אם זה דחוף לך ואתה מוכן לשלם תתקשר, לא דחוף לך ואתה רוצה שאני יגיע למחרת אז תתקשר בבוקר, האמן לי 22:00 בלילה או 08:00 בבוקר לא ישנה שום דבר, אל תתקשר אלי תשגע אותי חצי שעה בטלפון ובסוף תגיד לי טוב תבוא מחר.

ו.... טוב כבר הבנתם, רוצים טכנאי איכותי ומוכנים לשלם תתקשרו, לא, אל תבזבזו לי תזמן, אל תתקשרו.

חזור למאמרים