אודות פרו.פי.סי

פרו.פי.סי הינו פורטל טכנאי מחשבים חינמי ומטרתו לשרת את קהילת טכנאי המחשבים בארץ, החל מפרסום חינם בפורטל, דרך פורום לשיתוף מידע, ובהמשך אנחנו מתכננים לעשות פרוייקטים נוספים שיתנו מידע רלוונטי (וחשוב) לטכנאי המתחיל ואופציות קידום נוספות לטכנאי המתקדם והוותיק.

 

פרו.פי.סי מבית פרוסייטס מתיימר להיות בית לטכנאי מחשבים, כל המידע שאתה צריך במקום אחד, החל מבעיות שלא פתרת או מבקש להתייעץ נשמח לעזור לך בפורום וכלה במידע של איפה אני קונה מה, מי היבואן וכו.

 

מבחינתינו, פרו.פי.סי כיום, אשר מספק פרסום חינם לטכנאי מחשבים הוא רק ההתחלה, החזון להיות אתר שמספק אין סוף כלים ומידע רלוונטי ואיכותי לטכנאי המחשבים ולהוות מקום שבו טכנאי מחשבים ישתפו מידע אחד עם השני ויעזרו אחד לשני.

 

החזון שלנו הוא להקים צוות חדשות בתחום הטכנלוגיה והמחשבים, להקים מרכז קבלת קריאות שירות טכנאים ארצי ולהיות אתר אינטרנט שיהיה שגור בפי העם לשאלות בנושא מחשבים ולחיפוש טכנאי מחשבים.

 

זה המקום גם לומר שאנו רואים בכם הטכנאים שותפים לדרך הזאת, בלעדיכם זה לא יקרה, ולכן, כל שאלה, הערה או הארה בקשר לאתר נשמח לקבל מכם משוב בנושא, דרך צור קשר ולהתייחס ברצינות לכל מידע ונשפר ככל שנוכל וככל שהמשאבים יספקו.

 

תודה
צוות פרו.פי.סי

עבור למאמרים